Ser brevet konstigt ut? Klicka här!


Det här nyhetsbrevet skickas till dig som gör inköp och upphandlingar för Nacka kommun. Nyhetsbrevet innehåller ett urval av nyheter och information som publicerats på KanalN.


ALL TIME HIGH FÖR E-HANDEL!
September månad var all time high för e-beställningar i Nacka kommun. Hela 999 st e- beställningar har vi gjort under månaden!

UPPGRADERING AV RAINDANCE 22 OKTOBER
Raindance kommer att stängas för uppgradering tisdag 22:a oktober kl. 15.00.

NYTT AVTAL FÖR KONTORSMATERIAL
Upphandlingen av kontorsmaterial är avslutad, och Staples vann det nya kontraktet.

KONTORSVARUHUSET OCH PAPYRUS
Nu är det nya direktiv vad gäller städmaterial och kem-tekniska produkter. På städmaterial är det Papyrus som är vår avtalsleverantör, och inte Kontorsvaruhuset.

CENTRALA PARTIHALLARNA ÄR NU INNE I RAINDANCE
Du kan nu beställa frukt och färska grönsaker i Raindance.

BARNBLÖJOR
Papyrus har bytt artikelnummer, benämning och förpackningsstorlek på barnblöjorna. Om man söker på de gamla artikelnumren i Raindance så hittar man inte artiklarna.  

BESTÄLL SJUKVÅRDSMATERIAL I RAINDANCE
När du jobbar i Raindance och vill ha en större bild använd tangenten F11 i den översta tangentraden. Den tar bort ramarna och bilden blir större.

NYA PRODUKTER HOS ONEMED
OneMed har lagt in nya skyddshandskar i avtalet ”Vinyl Evercare” och man kan beställa även ”Vinyl Selefa” till samma pris.

UTBILDA DIG I RAINDANCE INKÖP I HÖST
Nu erbjuder vi dig kurs för att bli beställare i Raindance. Du kan välja tid och plats.

VÄLKOMMEN TILL DROP-IN SUPPORT I RAINDANCE, INKÖP OCH FAKTURA
Behöver du hjälp med e-beställning eller fakturahantering i Raindance? Inköpsenheten och ekonomienheten finns i besöksrummen vid stadshusets entré.


Vill du tipsa någon om nyhetsbrevet?
Skicka det vidare och be intresserade att anmäla sin e-postadress till upphandling@nacka.se

Om du inte vill ha Nytt om Inköp och Upphandling i fortsättningen ber vi dig meddela det till upphandling@nacka.se.